Sesión iniciación ao atletismo

En este artigo o meu compañeiro Esteban e eu imos plasmar a nosa sesión de iniciación ao atletismo. Para que fora máis dinámica, decidimos dividir o grupo en dous: un con cada monitor rotando cada 12-15 minutos.
A sesión dividiráse en 6 xogos donde se desenrolarán de dous en dous, é decir, mentres un dos monitores está facendo un xogo cunha parte do grupo, o outro fai outro xogo distinto ca outra metade. Para rematar, faremos un xogo en conxunto (parte 7). Toda a sesión de xogos desenrolaráse alternando a zona de meta e o campo de herba que hai para lanzamentos.

PARTE 1


Unha metade do grupo estará con Esteban na zona de meta facendo un xogo de agrupacións. Este xogo consiste en que os alumnos/as estean trotando por un espacio delimitado e, cando o monitor diga un nuémro, estes fagan grupos de dito número. Despois, en vez de trotar terán que ir a pés xuntos, saltos ca perna dereita, saltos ca perna esquerda, saltos de ra, desplazamento lateral e carreira atrás.


PARTE 2


No entre tanto, Sara estará ca outra metade do grupo facendo o xogo do brilé na zona de campo. Para este xogo faremos dous campos e, detrás destes haberá outro campo moito máis pequeno ao que se lle chamará cemiterio. En cada campo grande estará un equipo ao completo, agás un único xogador que se situará no cemiterio do campo oposto. O xogador trata de apuntar con un balón a calquera membro do equipo rival. No caso de que un xogador sexa dado deberá coller o balón e situarse no cemiterio. Si este, na súa primeira turada, consegue darlle a un xogador do equipo rival poderá voler ao campo de xogo. Perderña o qeuipo que primeiro quede sen xogadores dentro do campo.

PARTE 3


Aquí será o xogo das catro esquinas, dirixido por Sara e realizado na zona de meta. Formaránse cinco equipos, dun número parexo de xogadores, con un equipo en cada esquina do cadrado e outro libre qu estará no centro. Estes cambiarán obligatoriamente de esquina a voz da monitora e perderá o equipo que se quede sen esquina, é dicir, terá que situarse no centro do cadro. Todos estes cambios de posta deberán producirse con todo o equipo agarrado da man. O equipo que se separe será automáticamente o equipo derrotado.

PARTE 4


A outra metade do grupo estará a vez facendo un xogo de lanzamentos con Esteban, a aros colocados a diferentes distancias e con diferentes puntuacións deoendendo da distancia do mesmo (3-5-10 puntos) situado na zona de herba. O grupo deberá situarse en 3 filas, tirando un de cada fila a misma vez e logo recollendo cada un o seu obxecto lanzado para deixarllo ao seguinte compañeiro da fila. Cada xogador/a deberá pasar por xunto o monitor ao finalizar o seu lanzamento para comunicarlle a puntuación alcanzada. Os materiais para realizar os lanzamentos serán os seguintes: na primeira fila un disco de iniciación, na segundo un peso lixeiro e na terceira unha xabalina de iniciación de espuma.

PARTE 5 


Parte do grupo estará con Sara na zona de meta dacendo saídas de diferentes dormas, todos/as a misma vez colocados nunha liña a mesma altura. Serán carreiras de a penas 10-15 metros con volta andando sin demadiada presa. As diferentes formas de saída serán as seguintes:

  • Drntados cara a zona de carreira.
  • Sentados de espaldas.
  • Saltando a pés xuntos.
  • Saltando abrindo e cerrando pernas.
  • Tumbados mirando o chan.
  • En posición de plancha.

PARTE 6



Mentras a outra parte do grupo estará a facer carreira de relevos por tríos pero, co inconvinte de ter que ir e voltar saltando a comba de diferentes formas según a orde do monitor. Esta carreira terá lugar no campo de herba e o participante deberá saír de detrás da liña de saída, ir ata un cono, bordealo e volver ata a liña de saída outra vex para darlle unha palmada oa compañeiro/as para que este poida saír. Gañará o primeiro trío en finalizar. A forma de saltar a comba serán as seguintes:

  • Carreira pés xuntos.
  • Carreira lateral.
  • Carreira libre.

PARTE 7



Para esta parte xuntaremos ambos grupos e faremos o xogo do pano, onde se enfrentarán ambos grupos na zona de herba. Cada mebro do equipo elixirá un número e situaránse a 20 metros do centro en liña, un equipo a dereita e outro a esquerda do pano, que estará no centro. Neste caso o monitor será o encargado  de decir un número, e cada xogador de ambos equipos deberá ir buscar o pano antes que o rival e volver con el ata o seu campo sin ser pillado polo rival. O monitor tamén poderá dicir varios números a vez, co cal deberán saír todos a vez (4,6,8...)

VOLTA A CALMA: Pictionary (zona de salto e altura)

Ambos equipos iguais ao xogo anterior deberán de debuxar  chan números ou letras  no mesmo tempo posible utilizando soamente o corpo dos integrante de cada grupo. Os monitores, Sara e Esteban, serán os encargados de elexir o grupo gañador  valorando: a rapidez para colocarse, a orixinalidade e o estado de cada letra ou número.


MATERIAL
- Placas.
- Conos.
- 9 aros.
- 1 peso lixeiro.
- 1 xabalina de espuma.
- 1 disco de iniciación.
- 3 cordas.
- 1 peto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Actividades complementarias

  Na primeira avaliación aproveitaramos o inusual bo tempo nas pistas de atletismo. Na segunda, imos sacarlle partido a chegada da primave...