viernes, 24 de noviembre de 2017

Organización

Antes de comezar unha unidade didáctica, o profesor sempre nos propón variantes que podemos utilizar cando sexamos técnicos/as, grupos de idade as que as podemos dirixir, como presentar a actividade ou mesmo algúns consellos que favorecen o seu desenrolo e fan de nós uns bos técnicos deportivos.

 Esos consellos son os que vou tratar nesta entrada, en concreto centrareime en dous: a puntualidade e a metodoloxía según o contido.

A puntualidade é un valor que xa comezamos a perfilar. Coma en tódalas profesións, chegar a tempo ao posto de traballo transmite principalmente profesionalidade e compromiso. Esta actitude vímola reflexada en varios exemplos. Un deles foi que sendo monitor/a dunha actividade nunha instalación, se chegas tarde e a algún dos usuarios/as lle ocorre algo, a responsabilidade recaerá sobre o técnico en cuestión posto que foi dentro do horario da actividade.

Persoalmente estou bastante soprendida dos recursos didácticos utilizados polo profesor. Aínda que tiven bastantes mestres, todos tiñan en común -ou cando menos moi parecida- a forma na que explicaban un tema, tendo así o erróneo pensamento de que, por exemplo, se explicaba todos os temas da mesma forma e porque non había máis maneiras de explicalo, e se a explicación resultaba aburrida era porque a actividade era aburrida.

Aínda que dende comezo de curso xa non teño esta idea, esta semana atopei a frase que mellor plasma o que quero transmitir nestas líneas: distinto contido, distinta acción metodolóxica. Cada actividade que comezamos Eduardo explicaa de maneira totalmente distinta. Utiliza pequenos  e distintos detalles en cada sesión que, polo menos dende o meu punto de vista, fanas amenas e produtivas.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Actividades complementarias

  Na primeira avaliación aproveitaramos o inusual bo tempo nas pistas de atletismo. Na segunda, imos sacarlle partido a chegada da primave...